5 najlepszych virali na TikToku w wykonaniu Plusha
Przewodnik ofertowy 12.08.2025

Wystarczył niespełna rok, by Plush podbił serca wymagającej społeczności na TikToku. Plush przystąpił do wyścigu z pełną energią i masą pomysłów, zostawiając konkurencję w tyle. Wychodzi na to, że nie tylko Miś jest tylko jeden, ale i tylko on wie, jak tworzyć content dopasowany do oczekiwań młodych odbiorców. Oto 5 najlepszych viralowych filmików na TikToku Plusha, które warto nadrobić.
Plush na Krupówkach w swoim stylu
Słynny Biały Miś z Krupówek to temat, który w 2024 rozgrzał internet. Plush nawiązuje do kontekstu, ale bez angażowania łakomego na pieniądze turystów białego misia, a brand hero. I o ile ten słynny z Krupówek, zamiast zdjęcia wolał wyciągać banknoty za przypadkowe nagranie, o tyle miś Plush pojawił się na TikToku z przesłaniem z zupełnie innej bajki.
Zamiast krzywego spojrzenia i roszczeniowości, miś Plush mówi o ofercie Abonament na pół, w której przy dwóch abonamentach można zapłacić o 50% mniej. Sceneria zgadza się z oryginałem, do nagrania zaangażowana została ta sama co w oryginalnym wideo Hania Turnau, a miś Plush pozornie wygląda na równie niezadowolonego, ale „nie wyciąga kasy za nic”, tylko opowiada o ofercie. Wszyscy pamiętają akcję z Zakopanego, a nowa interpretacja Plush na TikToku spotkała się z dużym odzewem społeczności. Kilkanaście milionów odsłon i setki komentarzy przekonujących, że tej reklamy nie warto pomijać, są dowodem na to, że Plush wie, jak trafić do odbiorców TikToka z pasującym przekazem.
Spotkanie na szczycie, czyli Plush vs Zoja Skubis
W tym przypadku Plush poszedł znacznie dalej, a właściwie… wyżej. Marka została oficjalnym partnerem wyprawy Zoi Skubis, 19-letniej podróżniczki, która jako najmłodsza Polka w historii zdobyła Mount Everest.
W ramach współpracy Zoja wyruszyła na najwyższy szczyt świata w kombinezonie zaprojektowanym specjalnie na tę okazję – inspirowanym postacią misia – uszy, biały brzuch, brązowy materiał imitujący charakterystyczne futerko – wszystko się zgadza. Wyprawę można było śledzić na bieżąco na stronie www.plushbezlimitu.pl. Zoja stanęła na szczycie 18 maja, ale na TikToku uprzedził ją... GrubSon.
Tym razem viralem stał się filmik, w którym misiek Plush oddaje innym swój profil – wspomnianej Zoi oraz polskiemu raperowi. Gdy Zoja opowiada o sytuacji, w jakiej obecnie się znajduje (kolejka na Mount Everest, która również była przedmiotem wielu żartów) i zerka na szczyt, dostrzega tam GrubSona, który nie dość, że siedzi na szczycie, to jeszcze... nuci swoją piosenkę. Piosenkę, której tekst brzmi: gdzieś na szczycie góry (szczycie góry), wszyscy razem spotkamy się. No i wszystko się zgadza, podobnie jak informacja, że Zoja właśnie z GrubSonem dzieli Abonament na pół, więc jak mogłaby być zdziwiona jego obecnością?!
https://www.tiktok.com/@plush/video/7493124485663444246
Miśtrzowie się awanturują
A co, gdyby połączyć świat misia Plush i kultowego programu telewizyjnego Awantura o kasę prowadzonego przez Krzysztofa Ibisza? Plush zagrał va banque na planie teleturnieju – do licytacji wkroczyła Drużyna Plusha, czyli bohaterowie, którzy w kategorii telekomunikacja czują się jak ryby w wodzie.
W spocie nie brakuje teleturniejowych emocji, charakterystycznego napięcia i... w pełni zasłużonego zwycięstwa, oczywiście dla Drużyny Miśtrzów. W tle kampanii stoi konkret: nowa oferta Plush na Kartę, w której użytkownicy mogą otrzymać aż milion gigabajtów co 30 dni – nawet przez 9 miesięcy. Wystarczy aktywować jeden z pakietów cyklicznych od 30 zł, by dołączyć do grona telekomunikacyjnych zwycięzców.
To nie tylko zabawne nawiązanie do formatu, który wielu widzów pamięta z początków lat 2000, ale też sprytne połączenie nostalgii z nowoczesną ofertą. Teleturniej Awantura o kasę wrócił na antenę Polsatu jesienią 2024 roku, a Plush postanowił wejść wprost w klimat licytacji, drużyn i wygrywania z nową stawką: gigabajty zamiast złotówek.
https://www.tiktok.com/@plush/video/7517269288739212566
Kopytko 2.0
Reklama sieci Plus z udziałem kabaretu Mumio i słynne „Kopytko” to dzieło z 2005 roku, więc pod względem klimatu łączy się z TikTokowym viralem związanym z Awanturą o kasę. To spory throwback do przeszłości i uśmiech w stronę nieco starszych odbiorców TikToka, którzy mogą pamiętać pierwowzór z początków lat 2000.
W nowej aranżacji pojawiają się znani bohaterowie z pierwszej odsłony – w filmiku nostalgia miesza się z absurdem, a klasyka z nową ofertą Plush. Tym razem pretekstem do reaktywacji Mumio jest Łatwoferta – promocja, w której wystarczy zaprosić drugą osobę, by po rabacie płacić tylko 20 zł miesięcznie za abonament. Plush opowiada o tym oczywiście po swojemu: żółty symbolizuje cenę, zielony to gigabajty, a cała metafora wymyka się logice. Viral Plusha na TikToku z udziałem kabaretu Mumio doczekał się kilkunastu milionów wyświetleń i kilkuset komentarzy.
https://www.tiktok.com/@plush/video/7482686180778200342
Miś Plush tylko pozornie incognito
„To piszę ja, totalnie nie Plush” – czyli miś przypadkiem sprzedał najlepszą ofertę na TikToku. To nawiązanie do popularnego trendu, w którym ktoś zachwala coś jako osoba trzecia, a na koniec okazuje się, że to tak naprawdę autoreklama. W ramach trendu na platformie powstało kilkadziesiąt tysięcy filmów wykorzystujących charakterystyczną muzykę.
Miś Plush w swoim viralu jest celowo niezręczny, wyjątkowo domowy, a film sprawia wrażenie nieco roboczego. Po planszy z napisem: hej, tu twój kumpel, myślę że powinieneś przejść na abonament w Plushu, bo będzie nam się to obu bardziej opłacało, szybko okazuje się, że za kamerą stoi miś Plush, a jego rozbrajające ups coś się kliknęło to kwintesencja uroku spotu – niedoskonałego i wpisującego się w styl innych filmików nawiązujących do tego trendu.
Opis filmu: To piszę ja, totalnie nie Plush dopełnia całości – to ironiczne puszczenie oka do widzów, którzy doskonale wiedzą, że ten kumpel to żadna anonimowa osoba, tylko sam Plush. Ale co z tego, skoro film zgromadził kilka milionów wyświetleń i kilkaset komentarzy.
https://www.tiktok.com/@plush/video/7437590575899102486
Ciekawi Cię, co miś Plush wymyśli na Tiktoku w kolejnych tygodniach? Obserwuj profil!