zostaw
numer
zostaw numer - oddzwonimy

Zostaw swój numer, nasz konsultant skontaktuje się z Tobą i pomoże dopasować ofertę do Twoich potrzeb.

Wyślij Proszę, aby konsultant Plus przedstawił mi ofertę handlową Plus kontaktując się na podany przeze mnie numer telefonu. Oświadczam, że zatwierdzając formularz potwierdzam pełnoletność. Klauzula informacyjna do pobrania
Plush
Masz niedokończone zamówienie:
zmień

{{templateData.deviceTitle}}

Kolor:

{{templateData.instalmentPrice}} zł x {{templateData.instalmentsLength}} rat za sprzęt,

{{templateData.initialPrice}} zł na start

zmień
{{templateData.monthlyFee}} zł/mies

Abonament {{templateData.monthlyFee}} zł/mies.

{{templateData.process}}

Umowa na {{templateData.contractLength}} mies.czas nieokreślony

Przenieś numer do PLUSHA

Załatwiamy za Ciebie wszystkie formalności

  • 3 miesiące za 0 zł
    z umową na 24 mies.

  • 5 zł/mies. mniej
    za każdy dodatkowy abonament

  • Załatwiamy za Ciebie
    wszystkie formalności

  • Darmowa dostawa

  • 14 dni na zwrot

Jak przenieść numer do PLUSHA

1
2
3
4

Wybierz dowolną ofertę na abonament.

Złóż zamówienie przez sklep internetowy.

Poczekaj na kuriera (około 2-3 dni robocze) i podpisz dokumenty.

Wszystkie formalności załatwimy za Ciebie. Poinformujemy Ciebie o dacie przeniesienia numeru.

Jesteś już klientem Plusha?

Dokup numer i płać za niego 5zł mniej miesięcznie

Sprawdź korzyści

Najczęściej zadawane pytania

Konto

Proces przeniesienia numeru możesz rozpocząć nie wcześniej niż 4 miesiące przed końcem umowy. Jeśli masz umowę na czas nieokreślony, bądź telefon na kartę możesz to zrobić w dowolnym momencie.

Jak długo trwa przeniesienie numeru?

Przeniesienie numeru trwa dla:

  • oferty na kartę u innego operatora - do 14 dni
  • abonamentu z umowy na czas nieokreślony - najczęściej od 30 do 60 dni
  • abonamentu z umową na czas terminowy - w dniu jej zakończenia

Jak sprawdzić status przeniesienia?

Status przeniesienia możesz sprawdzić na stronie Plusa.Przejdź do strony

Kiedy i jak są naliczane opłaty u obecnego i nowego operatora?

Opłaty za abonament u obecnego operatora naliczane będą do momentu przeniesienia numeru zgodnie z cyklem rozliczeniowym.

Opłaty za abonament u nowego operatora naliczane będą od momentu aktywacji. W przypadku jeśli weźmiesz ofertę z miesiącami gratis, opłaty naliczane będą po okresie promocyjnym.

Dlaczego nie można przenieść numeru z dnia na dzień, mając umowę u innego operatora?

Jeśli zdecydujesz się na przeniesienie numeru w trakcie trwania umowy z innym operatorem, obowiązuje Ciebie okres wypowiedzenia zgodnie z wcześniej zawartą umową. Podpisywany wniosek o przeniesienie przekazywany jest do weryfikacji u obecnego operatora, a po jego rozpatrzeniu rozpoczynany jest proces przeniesienia. Na każdym etapie przeniesienia otrzymasz SMS ze statusem.

Czy do czasu przeniesienia będę mógł korzystać ze swojego numeru?

Tak, będziesz mógł korzystać do czasu przeniesienia numeru.